Schrijven

VERHALEN & PERSONAL BRANDING. Behoud de regie. Maak je boodschap duidelijk.

 

Door het schrijven van commerciële teksten uit te besteden:

  • waarborg je je positie als expert;
  • verstevig je je imago;
  • weet je zeker dat je boodschap goed overkomt;
  • bespaar je veel tijd;
  • vergroot je je klantenking; en
  • verdien je meer.

 

Lees hieronder wat Verhalen à la carte voor jou en jouw bedrijf kan doen of neem contact op voor meer – op maat gesneden – mogelijkheden.

CORPORATE STORYTELLING

 

Vertel het verhaal over jouw bedrijf of product. Word herkenbaar en zichtbaar.

 

Storytelling geeft je de kans je personeel, je klantenkring en je zakelijke partners op een persoonlijke manier te laten zien wie je bent, waar je voor staat, hoe je denkt, waar je naartoe wilt en wat jij belangrijk vindt.

 

Corporate storytelling kan een belangrijke rol spelen tijdens een verandertraject, bij de introductie van een nieuwe missie of bij het bestormen van nieuwe markten.

 

Overbrug de kloof tussen wat het management denkt en wat de werknemers en de consumenten ervaren.

 

  • Staat iedereen nog achter de bedrijfsdoelstellingen?
  • Welke boodschap zendt jouw bedrijf echt uit?
  • Zijn de medewerkers nog trouw aan de zaak?
  • Wie is de mens achter de werknemer?
  • Hoe overbrug je de verschillen in beleving en verwachtingen?

COLUMNS

 

Persoonlijk en verhelderend. Laat zien waar je voor staat.

 

In een column kun je meer vertellen over je bedrijf, de werkzaamheden of de producten door het persoonlijk te maken. Benader je doelgroep met gevoel en humor. Overtuig met je expertise. En zet je verhaal én je merk stevig in de markt.

GHOSTWRITING

 

Jouw verhaal. Helder verwoord.

 

Jij hebt natuurlijk de kennis in huis. Je weet wat je wilt vertellen. Toch kan een buitenstaander je boodschap soms net iets beter verwoorden, zodat je doelgroep je echt hoort en ziet. In goed overleg vertellen we samen jouw verhaal in een boek, een artikel of in een column.

VERTALINGEN

 

Managementtaal - Nederlands. Doe gewoon, duidelijk.

 

Veel beleidsnota’s, handboeken, offertes en brieven blijven ongelezen. Lange zinnen en mooie woorden zijn misschien nodig om de baas of collega’s te imponeren, maar je doelgroep wil meteen zien wat je te zeggen hebt. Zonder poeha.

 

Een zakelijke tekst laten omzetten naar “gewoon” Nederlands zorgt voor een groter klantvertrouwen en meer helderheid alom.

 

Het laten herschrijven van commerciële teksten, handleidingen of speeches is een goede investering in je toekomstige succes.

© Copyright 2015. All Rights Reserved.

PLANNEN BESPREKEN?

info@verhalenalacarte.nl

06 37 54 61 08

Den Haag

JOUW VERHAAL,

ONZE WOORDEN

Verhalen à la carte is onderdeel van Tekstbureau Hiske de Vries.

Zo wordt ruim 20 jaar ervaring als redacteur, uitgever, copywriter en ghostwriter gecombineerd met de jarenlange ervaring als theatersporter en improvisatietrainer.

 

Het resultaat is altijd uniek en persoonlijk. Net als ons contact.